Dit zijn de regels van het Iamotor.nl Forum. Hier dient iedereen zich aan te houden.
Waarvoor het bedoelt is:
Dit Forum is bedoeld om weetjes, computers enzovoort te posten. Als je post in dit Forum is het de bedoeling dat het interessant is voor andere forumleden. Als je een vraag hebt kan je dit ook altijd posten. Maar met wel genoeg informatie.
Regels bij het maken van een nieuw topic:
Er zijn regels als je een nieuw topic maakt. Je moet allereerst kijken of het topic al bestaat. Als dit niet het geval is kan je een topic plaatsen. Het is wel de bedoeling dat je het duidelijk vermeld. En als er een probleem is dat je eventueel een screenshot van het probleem maakt.
Het topic wordt erg groot, mag je dan een nieuw topic maken:
Stuur eerst een pb naar een Beheerder of Moderator. Als hun toestemming geven mag jij het topic maken.
Niemand reageert op mijn topic. Wat nu?
Na 24 uur mag je het topic kicken. Kicken is ook wel bekend als bumpen. Kicken of bumpen is het reageeren in jouw topic. Met de bedoeling dat het topic bovenaan komt te staan. Het is niet de bedoeling dat het binnen 24 uur gebeurt.
Wie zijn de Moderators en hoe kan ik ze bereiken:
Je kan Beheerders en/of Moderators altijd bereiken via een pb. Je kunt Moderators zien onder het knopje Team Leden.
Ik zie een fout topic en/of reply, wat moet ik nu doen:
Klik op het knopje uitroepteken "!" dan wordt het bericht gemeld. Vermeld altijd even wat het probleem is.